chceš být má Sb? zde

Zámek Lednice

21. srpna 2017 v 17:12 | Tereza Mlčochová
Ahoj!
Vitám vás po dlouhé době zas u článku, omlouvám se, že jsem 14 dní nic nepřidala, ale jaksi jsem neměla náladu. No, ale teď jsem tady zpátky a mám v plánu 2 články. Taky bych se chtěla věnovat edici back to school, ale mám v plánu zatím jen jeden článek, který mi zabere nějaký ten čas pro přípravu, takže apsolutně nevím jak to bude s článkama. Rozhodně nebudou častou, ale přesto nějaký bude!
No, ale už pojď me na článek!
O víkendu, tedy v sobotu jsem se vydala s rodinou navštívit zámek lednice!

Vyrážíme, cesta:
Vstávala jsem skoro o pů osmé, měli jsme vyjet v osm, ale nemohli jsme se rozhodnout, jestli má dnes cenu jet na výlet nebo ne. Protože, hlásili, že má být 21-23 stupňů což je v pohodě, ale mělo ještě pršet, bylo hlášeno 70 procent, což je opravdu dost.
Nakonec, jsme si řekli, že to risknem a pojedem. Ze začátku nechtěl brácha jet s náma, ale nakonec jel a my jsme vyjeli o pů deváté.
Cesta trvala 2 h a měli jsme jednu zastávku na benzínce.
Příjezd:
O pů jedenácte jsme byli na místě, když jsme vystoupili s auta, tak trochu poprchávalo. Vzali jsme si deštníky, já s bráchou každý svůj vak a vyrazili k zámku Lednice.
Okolo zámku, je obrovská zahradá, která je opravdu moc zkvostná :).

Zámek Lednice, Skleník atd:
Jak jsme byli v celém zámeckém areálu, tak jsme se vydali hledat pokladnu, aby jsme mohli koupit lístky na zámek, protože prohlídky byli co hodinu. Pokladnu jsme nemohli najít, protože zámecký areál byl velký a nebylo to tam moc dobře označený. Začínala nám být i zima, v mikinách, protože bylo asi 17 stupňů a začínalo pršet. Po nějaké chvíli jsme teda pokladnu našli a zjistili jsme, že jsou 3 okruhy prohlídek. 1. Reprezentační sály
2. Knížecí apartmány
3. Dětské pokoje a výstava loutek
My jsme si koupili lístky na 2 okruh tedy knížecí pokoje a prohlídka nám začínala v jednu hodinu což bylo za hodinu a půl.
Jelikož jsme měli čas, tak jsme šli k zámeckému skleníku a koupili si vstupenky a šli se do něj podívat.
V zámeckém skleníku mě zaujali činští kapři, ti byli opravdu moc krásní :3.

Jak jsme si to tam s rodiči prošli, tak jsme bráchu nachali ve skleníku, protože on snáma nechtěl jít na prohlídku zámku a šli jsme si totam na patnáct minut projít a pak jsme šli na prohlídku zámku.
Na zámku byli už docela moderní zámecké kopelny i s plachovacím záchodem. Paní průvodkyně byla moc milá.
Měli tam i takové svě modlibičky, které uvidíte na fotce.
Rod šlechnštejnů, při stěhování si dost nábytků odvezlo a tak i obrazy, proto na zámku jsou pouze kopie.

Po prohlídce, která trvala 45 minut jsme šli na oběd. Sedili jsme sice venku, ale už bylo o něco tepleji, sice pod mrakem, ale aspoň už nepršelo.
Dala jsem si smažený sýr a pak jsme vyrazili se ještě podívat na sochy z písku, které tam byli jako výstava. Je to do Října.
Jako sochy byli pěkné, ale za 60 kč, jich bylo málo a dost jsem si to přestavovala jinak.
Tady vám dávám 3 fotky, první, kde jdou vidět všechny a další 2 fotky pro mě nejlepší sochy :).

Odjezd aneb slává výletu :3:
Po sochách jsme nasedli do auta a jeli domů. Během jízdy jsme si dali přestávku na benzínce, kde mamka, taťka, si koupili kávu, brácha cappucino a já čaj. Pak jsme jeli dál, ale potkala nás velká kolona na dálnici d1, v rádiu jsme se dozvěděli, že je tam těžká nehoda a celá d1 je uzavřená. Zdrželi jsme se tam 1 a pak pokračovali domů. Přijeli jsme skoro o půl osmé. Celý výlet byl hezký až na to, že nám pršelo, ale i tak se mi moc líbil.

Tak jsme na konci celého článku, jestli se vám líbí tento druh článku, tak napište do komentářů!
Protože, jedu ještě v Září na víkend, tak bych pak mohla cestovní článek napsat, ale jak chcete.
Tak zatím se mějte a uvidíme se někdy do konce prázdnin u dalšího článku :3
Teri

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.